Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Τι γυαλιά να διαλέξω...;

          
 
  Μετά την "μελέτη " που έχω ρίξει όλο το Σαββατοκύριακο για να στήσω αυτό το υποτυπώδες Blog ήρθε και η ώρα της κρίσης... Σαν άνθρωπος της τεχνολογίας, σαν επιχειρηματίας που σέβομαι τον εαυτό μου, βγήκα και εγώ στα blog και site. Α propo, αυτό μου θυμίζει και κάποια εποχή που όλοι θέλαμε να βγούμε στην τηλεόραση. Τώρα πια όλοι έχουμε την ευκαιρία της δημοσιότητας.
              Τέλος πάντων, τα ζητήματα που έχουμε υποσχεθεί ότι θα συζητάμε εδώ (προς το παρών μιλάω μόνη μου), είναι περί γυαλιών. Προσπαθώντας, λοιπόν, να βρω θέμα , έπεσα πάνω σε ένα άρθρο ενός παλιού περιοδικό για το ποια σχήματα γυαλιών ταιριάζουν σε ποιά πρόσωπα.
               Μεγάλο θέμα , το οποίο πάντα όλοι οι ειδικοί στα περιοδικά κάθε χρόνο μας δίνουν τα φώτα τους. Ανασκαλεύουν λοιπόν τα ίδια και τα ίδια χωρίς να βγάζεις νόημα.
           
Εγώ φίλες μου δεν θα σας μπερδέψω. Ο χρυσός κανόνας είναι να αντιμετωπίζεται τα γυαλιά σας όπως τα ρούχα - τα δοκιμάζω  και ας μην μου πάνε. Η αλήθεια είναι, ότι μπορεί το κάθε γυαλί να έχει, εκτός του βασικού σχήματος, που το έχουμε απορρίψει λόγω κανόνων, κάτι το οποίο να κολακεύει και να αναδεικνύει το πρόσωπό μας. Αμέσως αμέσως, το έχουμε απορρίψει από τις επιλογές μας, γιατί κάποιος αποφάσισε ότι δεν μου πάει το οβαλ γυαλί γιατί έχω στρογγυλό πρόσωπο. Αν πριν από 10 χρόνια σας έλεγα να φορέσετε τα μαύρα τετράγωνα γυαλιά του "Λάκη του γλυκούλη" και μάλιστα θα ήσασταν in και με άποψη, θα γελάγατε. Τώρα, τα πιο άσχημα και άχαρα γυαλιά έχουν γίνει μόδα.
            Ανοίξτε λοιπόν το μυαλό και τους ορίζοντές σας και, όταν πάτε να αγοράσετε γυαλιά, μην διστάσετε να φορέσετε όλα τα χρώματα και πολλά σχέδια, γιατί συνήθως καταλήγετε να παίρνεται τα ίδια και τα ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε, δεν χρειάζεται να είστε μέλη...